Verzenden en retourneren

Verzenden en retourneren

Levertijd

CORONA UPDATE: We hebben gemerkt dat DHL wat langer kan doen over de bezorging. Hou bij uw bestelling rekening met één tot enkele dagen extra levertijd.

Alle producten op deze website zijn voorzien van een voorraadindicatie. Dit betreft onze fysieke winkelvoorraad. Bestellingen worden van dinsdag tot zaterdag uiterlijk 17:00 in behandeling genomen. Bij verzending via DHL kunt u binnen één tot twee werkdagen uw pakketje verwachten. U kunt daarbij kiezen of u het pakket thuis wilt ontvangen of bij een servicepunt in de buurt geleverd wil hebben. U ontvangt per e-mail een track-en-trace code waarmee u de zending kunt volgen.

Als u voor afhalen in de winkel hebt gekozen, liggen de artikelen meestal binnen enkele uren of uiterlijk de volgende dag (di-za) om 10:00 klaar in de winkel. Als het product opgehaald kan worden ontvangt U hiervan een bevestiging per e-mail. Is het urgent? Mail dan even naar info@blokkenpiloot.nl.

Producten die tijdelijk niet op voorraad zijn kunnen (met uitzondering van preorder artikelen) niet online besteld worden. U kunt zich wel op de wachtlijst abonneren voor deze artikelen. U ontvangt dan automatisch een e-mail als de artikelen weer op voorraad zijn.

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door De Blokkenpiloot (@blokkenpiloot) op

Verzendmethoden en kosten

Wij verzenden pakketpost standaard met DHL met track & trace code.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen 4,95 per zending en is gratis bij een bestelbedrag boven 99 euro.

Verzending naar België en Duitsland kost 8,95 en is gratis boven een bestelbedrag van 150 euro.

Wij verpakken uw bestelde artikelen zorgvuldig in een stevige omdoos, voorzien van opvulmaterialen om beschadigingen te voorkomen. Wij hergebruiken zoveel mogelijk verzendmaterialen om het milieu te ontzien. Uw pakket bevat een pakbon waarop geen verkoopprijzen te zien zijn.

Controleer altijd bij ontvangst of de bestelling onbeschadigd is en weiger deze als dat niet zo is. Laat het pakket dan terugsturen naar de afzender.

Bij elke bestelling ontvangt u een digitale factuur en bevestiging per e-mail dat uw order is afgerond. Als u de bestelling af komt halen in de winkel, laat dan de orderbevestiging e-mail of pdf factuur zien op uw telefoon.

Blokkenpiloot waardebonnen worden met de reguliere brievenbuspost verzonden zonder track en trace code.

Rembourszendingen

Levering onder rembours is niet mogelijk.

Retourneren

U heeft na ontvangst van de goederen 30 dagen om zonder opgaaf van reden de artikelen te retourneren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@blokkenpiloot.nl met in de subjectregel ‘Retour order’ en het ordernummer.

Geef in het begeleidende schrijven aan welk artikel je wilt retourneren en indien gewenst kun je aangeven waarom je het wilt terugsturen. Op jouw mailtje krijg je van ons binnen een werkdag antwoord. Het kan zijn dat we graag weten waarom je het artikel wilt terugzenden voor interne kwaliteitsdoeleinden. Daarna kun je het pakket terugzenden. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Je mag de goederen uiteraard ook in de winkel terug brengen.

Na ontvangst van de goederen in onbeschadigde en ongeopende staat maken wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen over.

  • Wilt u de complete bestelling terugsturen? U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
  • Wilt u een deel van uw bestelling terugsturen? U krijgt dan alleen het bedrag van de geretourneerde producten gecrediteerd, exclusief verzendkosten.

Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u uiteraard fabrieksgarantie. Indien een artikel niet aan uw verwachting voldoet neem dan contact met ons op via info@blokkenpiloot.nl. Mochten er onverhoopt onderdelen missen in uw LEGO doos, neem dan contact op met de klantenservice van LEGO.

Winkelmand

loader